BaByliss.

Get your... look

Bedenk een pop-up activatie waarmee BaByliss nieuwe producten kan lanceren én door het land kan reizen.

44000
shoppers bereikt
+14%
conversie
550000
bereikt via retargeting

uitdaging.

activatie in coronatijd?

Een activatie in coronatijd…Dat vraagt om nogal wat creatief denkwerk. Daarom zijn we – naast het bedenken van een activerend concept – ook vooral gaan nadenken hoe een coronaproof activatie er uit kan zien. Van tevoren wisten we dat dit een wat langere termijn klus zou worden, aangezien er een nieuwe lockdown aankwam. Maar dat hield ons niet tegen om al volop aan de slag te gaan.

aanpak.

smart & stylish

BaByliss staat voor innovatief en stylish. Daarom bedachten we tiny hair styling salons: kleine glazen huisjes met een mooie kaptafel inclusief BaByliss hair styling tools.

Hier kan een BaByliss hairstylist je haar stylen zoals jij het wilt. Maar waar haal je inspiratie vandaan? Door een QR-code te scannen kwamen bezoekers bij de online Get your look-tool.

In deze tool kies je een favo look, vul je vragen in over jouw haar en zie je hoe je jouw gekozen look zelf kunt stylen met de BaByliss hair styling tools. Hierna kon je zelf aan de slag. Of een BaByliss hairstylist doet dit voor je in de tiny hair salon.

En natuurlijk kregen bezoekers een kortingscode om direct hun favo BaByliss hair styling tool aan te schaffen om nog meer te gekke looks te maken.

idee.

get your… look

Met de BaByliss styling tools kun je elke look creëren die je wilt. Voor wanneer je maar wilt. Voor naar een feest of naar werk. Voor naar een etentje of voor een dagje uit.  Alles kan. Daarom hebben we een kleine twist gegeven aan de bestaande pay-off van BaByliss.

Van Get your look, hebben we Get your … look gemaakt. Zo kan BaByliss het hele jaar door relevant zijn met de activatie. Van Get your Christmas look tot aan Get your back to work look. Van Get your summer look tot aan Get your festival look en meer.

resultaat.

activatie op meerdere AAA-locaties

De Get your…look-activatie is uitgerold in Nederland en België. Op meerdere triple A locaties zoals Westfield Mall of The Netherlands in Leidschendam en Docks in Brussel trapten we af met pers en influencers.

De activatie is elke keer immens populair. Zelfs zo populair dat mensen ervoor in de rij gaan staan.

let's
meet.

Nieuwsgierig naar hoe wij jou kunnen helpen?
Plan een video call in. Selecteer hiernaast datum, tijd en de dienst waarmee we je kunnen helpen. Dan heb je direct een digitale afspraak met de juiste persoon.

Liever een belletje of een mail sturen?
Dat kan natuurlijk ook!


Selecteer datum en tijd terug

    Afspraak bevestigd, zie bevestigingsmail

    Maak links een afspraak keuze

    meer cases.

    meer cases
    Meer weten? Plan een video call in!

    Sinds 1 januari is qontent matters gefuseerd met epidemie tot ACT.agency. We bring Advertising and Content Together.