delivered.

Inleiding van het studiejaar met een one take video

Met Back2Study lieten we in een one take video zien hoe studenten samen met bol.com hun studiejaar starten.

One take hero video

In Back2Study met bol.com bespreken twaalf influencers in hun nieuwe studentenhuis gadgets die van pas komen tijdens de studententijd. Stuk voor stuk lichtten ze in aparte video’s handige apparatuur voor hun studiejaar uit.

We introduceerden de Back2Study-campagne met een one take hero video, waarin iedereen terugkwam. Een kijkje in de keuken van een écht studentenhuis!

Back2Study campagne bol.com

Groot bereik dankzij slimme targeting

Via slimme targeting zijn de gadgets op social gericht op een grote groep studenten, die zo allemaal geïnspireerd raakten om hun studiejaar te starten met bol.com. Het resultaat? Extra sales voor bol.com én het claimen van het jaarlijkse Back2Study-moment.

creative agency qontent matters team danijel dercksen
Meer weten?

Neem contact op met onze Creative Director Danijel. Hij vertelt je graag alles over deze case! danijel@qontentmatters.nl

Het projectteam
creative agency qontent matters team bas

Bas Baakman Video creative

Renee Bainczyk

Renée Bainczyk Creative Concepter

Dyson V10-campagne bol.com
delivered.

Back2Study-campagne bol.com

Bedenk een creatieve campagne als startschot van het nieuwe studiejaar met bol.com.

idea.
bol.com back2study campagne concept

Met de juiste gadgets het studiejaar starten

Gadgets: een student kan niet zonder. Apparatuur om mee te studeren, maar ook keukenspul én toffe games. Bol.com heeft het allemaal in huis. Aan ons de opdracht om studenten te inspireren goed voorbereid aan hun studiejaar te beginnen, met de juiste gadgets.

Back2Study met bol.com

Bol.com is de winkel van… de start van je studiejaar. We bedachten een spraakmakende Back2Study-campagne die direct informeert over verschillende producten, maar vooral inspireert om de juiste spullen in huis te halen voor de beste start ooit.

idea.