Bedenk een creatieve campagne met als startschot van het nieuwe studiejaar met bol.com. Laat zien dat je via bij bol.com je nieuwe studiejaar nog makkelijker kunt starten met de nieuwste hulpmiddelen.
met de juiste gadgets het studiejaar starten
Gadgets: een student kan niet zonder. Apparatuur om mee te studeren, maar ook keukenspul én toffe games. Bol.com heeft het allemaal in huis. Aan ons de opdracht om studenten te inspireren goed voorbereid aan hun studiejaar te beginnen, met de juiste gadgets.
back2Study met bol.com
Bol.com is de winkel van… de start van je studiejaar. We bedachten een spraakmakende Back2Study-campagne die direct informeert over verschillende producten, maar vooral inspireert om de juiste spullen in huis te halen voor de beste start ooit.
one take hero video
In Back2Study met bol.com bespreken twaalf influencers in hun nieuwe studentenhuis gadgets die van pas komen tijdens de studententijd. Stuk voor stuk lichtten ze in aparte video’s handige apparatuur voor hun studiejaar uit.
We introduceerden de Back2Study-campagne met een one take hero video, waarin iedereen terugkwam. Een kijkje in de keuken van een écht studentenhuis!
groot bereik dankzij slimme targeting
Via slimme targeting zijn de gadgets op social gericht op een grote groep studenten, die zo allemaal geïnspireerd raakten om hun studiejaar te starten met bol.com. Het resultaat? Extra sales voor bol.com én het claimen van het jaarlijkse Back2Study-moment.
Lead project manager bol.com
Door slim gebruik te maken van echte influeners en real life scenario's, wisten we een groot bereik te genereren én herkenbaarheid bij deze niche doelgroep. Gevolg? Flink hogere sales in een voor ons belangrijke conversie periode.
Nieuwsgierig naar hoe wij jou kunnen helpen?
Plan een video call in. Selecteer hiernaast datum, tijd
en de dienst waarmee we je kunnen helpen. Dan heb je direct een digitale afspraak met de juiste persoon.
Liever een belletje of een mail sturen?
Dat kan natuurlijk ook!
Selecteer datum en tijd terug
Afspraak bevestigd, zie bevestigingsmail