Inleiding van het studiejaar met een one take video
Met Back2Study lieten we in een one take video zien hoe studenten samen met bol.com hun studiejaar starten.
One take hero video
In Back2Study met bol.com bespreken twaalf influencers in hun nieuwe studentenhuis gadgets die van pas komen tijdens de studententijd. Stuk voor stuk lichtten ze in aparte video’s handige apparatuur voor hun studiejaar uit.
We introduceerden de Back2Study-campagne met een one take hero video, waarin iedereen terugkwam. Een kijkje in de keuken van een écht studentenhuis!

Groot bereik dankzij slimme targeting
Via slimme targeting zijn de gadgets op social gericht op een grote groep studenten, die zo allemaal geïnspireerd raakten om hun studiejaar te starten met bol.com. Het resultaat? Extra sales voor bol.com én het claimen van het jaarlijkse Back2Study-moment.

Meer weten?
Neem contact op met onze Creative Director Danijel. Hij vertelt je graag alles over deze case! danijel@qontentmatters.nl
Het projectteam

Bas Baakman Video creative

Renée Bainczyk Concepter (art)
Upgrade to Denon campagne
Back2Study-campagne bol.com
Bedenk een creatieve campagne als startschot van het nieuwe studiejaar met bol.com.

Met de juiste gadgets het studiejaar starten
Gadgets: een student kan niet zonder. Apparatuur om mee te studeren, maar ook keukenspul én toffe games. Bol.com heeft het allemaal in huis. Aan ons de opdracht om studenten te inspireren goed voorbereid aan hun studiejaar te beginnen, met de juiste gadgets.

Back2Study met bol.com
Bol.com is de winkel van… de start van je studiejaar. We bedachten een spraakmakende Back2Study-campagne die direct informeert over verschillende producten, maar vooral inspireert om de juiste spullen in huis te halen voor de beste start ooit.