delivered.

Briefactie voor lieve woordjes

We ontwikkelden een briefactie waarmee we mensen activeerden om een lief berichtje te sturen naar onbekende mensen die dit nodig hebben.

Een campagne met een boodschap

We riepen de klanten van Ben op deze kerst eens aan een ander te denken. Een kaartje voor je moeder, je buurvrouw, je oma, een kaartje voor iedereen die het goed kan gebruiken. Dit deden we in samenwerking met onder andere Omapost, de Zonnebloem, Humanitas en stichting het gehandicapte kind. Met het doel: er voor elkaar te zijn, vooral in deze tijden. En dat is gelukt!

40.000 kerstkaarten voor 16.000 mensen

De campagne was een succes. Vanuit wel 15 landen zijn er 40.000 kerstkaarten geschreven voor 16.000 mensen. Voor al deze mensen hebben de lieve woorden veel goeds gedaan. Zo zijn we er allemaal voor elkaar, juist nu.

Sascha Walstra
Het projectteam
Sascha Walstra

Sascha Walstra Concepter (copy)

Renee Bainczyk

Renée Bainczyk Concepter (art)

creative agency qontent matters team dyonne

Dyonne Colin Producer

Een internationale online campagne voor de nieuwe Denon Home speakers
delivered.

Ben er voor je - kerstcampagne

Activeer klanten om zo veel mogelijk geliefdes op te geven die een steuntje in de rug kunnen gebruiken. Zo kan iedereen hun een lieve kerstboodschap sturen.

idea.

Oproepen tot meedoen en het schrijven van kerstkaartjes

We hebben allemaal wel iemand in onze omgeving die wat extra liefde verdient. Zeker rond de feestdagen. Alleen veel mensen weten niet zo goed aan wie ze dan moeten denken. Kwetsbare mensen zijn namelijk niet altijd even zichtbaar. Voor Ben brachten we hier verandering in.

Voor wie ben jij er?

Met de ‘Ben er voor je’campagne inspireerden we mensen door ze na te laten denken over voor wie jij er kunt zijn rond de feestdagen. Zonder dat we het door hebben, is er in onze omgeving altijd wel iemand die wel wat lieve woordjes kan gebruiken.

idea.