NLvoorElkaar.

TV-campagne
met topsporters

Activeer Nederlanders om elkaar te helpen tijdens deze onzekere coronacrisis door bekende topsporters, die nu noodgedwongen thuis zitten, het goede voorbeeld te laten geven.

35000
vrijwilligers geactiveerd
12500
extra vrijwilligers aangemeld
2
awards
SAN Accent & AMMA Award

uitdaging.

de helden van 2020

NLvoorelkaar is het grootste vrijwilligersplatform van Nederland. Het brengt vrijwilligers en hulpbehoevenden met elkaar in contact. Via NLvoorelkaar kun je je als vrijwilliger aanmelden of aangeven dat je juist hulp nodig hebt. In deze tijd kunnen veel mensen een helpende hand gebruiken. Bijvoorbeeld voor het doen van boodschappen. Met een landelijke campagne willen we extra awereness voor NLvoorelkaar realiseren, zodat Nederland in beweging komt.

aanpak.

elke held zijn eigen initiatief

Nederlanders die vrijwillig mensen uit de buurt een handje helpen in deze uitdagende tijd? Wij vinden dat de helden van 2020. Dit gevoel willen wij overdragen met een campagne waarin Nederlandse sporthelden zich inzetten voor NLvoorelkaar. Zodat nog meer Nederlanders deze zorgers zien als helden en zich daarom óók als vrijwilliger inschrijven bij NLvoorelkaar.

idee.

Nederland in beweging brengen

Voor de campagne maakten we uitingen met het Nederlands elftal, kickboxer Rico Verhoeven, voetbalster Jackie Groenen en wielrenner Dylan Groenewegen. In de campagne voor NLvoorelkaar spoort Verhoeven jongeren aan in beweging te blijven. Groenen brengt het initiatief ‘Maatjes Gezocht’ onder de aandacht, waarin vrijwilligers worden gekoppeld aan mensen die wat extra hulp of aandacht kunnen gebruiken. Dylan Groenewegen steunt in zijn deel ‘Bezorg de Zorg’, een boodschappenbezorgdienst voor ouderen en mensen die in de zorg werken.

samenwerking van reclamebureaus

tienduizenden vrijwilligers

De TV-commercials waren te zien op alle grote Nederlandse tv-zenders: van de NPO-zenders tot alle kanalen van RTL en Talpa. De outdoor posters hingen langs snelwegen door heel Nederland en in print-uitingen van Mediahuis. Dit leidde tot 12.500 nieuwe aanmeldingen voor NLvoorelkaar en 25.000 extra matches. Deze case in 2021 bekroond met een SAN Accent in de categorie Actualiteiten.

Jeroen

Directeur Social Care Network

Dankzij deze succesvolle CRM-campagne is onze NPS-score gestegen én hebben we heel veel klanten blij weten te maken. Zo wisten we geslaagd onze klanten nog langer aan ons te binden.

let's
meet.

Nieuwsgierig naar hoe wij jou kunnen helpen?
Plan een video call in. Selecteer hiernaast datum, tijd en de dienst waarmee we je kunnen helpen. Dan heb je direct een digitale afspraak met de juiste persoon.

Liever een belletje of een mail sturen?
Dat kan natuurlijk ook!


Selecteer datum en tijd terug

    Afspraak bevestigd, zie bevestigingsmail

    Maak links een afspraak keuze

    meer cases.

    meer cases
    Meer weten? Plan een video call in!

    Sinds 1 januari is qontent matters gefuseerd met epidemie tot ACT.agency. We bring Advertising and Content Together.