Rituals.

Internationale social-
campagne

Bedenk en creëer een inspirerende social campagne om de nieuwe Elixir Collection wereldwijd te lanceren.

3%
conversie én interactie behaald
80
assets
geproduceerd
1200000
bereik
wereldwijd tijdens de campagne

uitdaging.

een campagne die nog persoonlijker is

Rituals lanceert een nieuwe haarverzorgingslijn: de Elixir Collection. Met deze lijn kan iedere vrouw haar haarverzorging personaliseren en afstemmen op haar haartype- en wensen. Je doet een test om je haartype te ontdekken en je stelt vervolgens samen met Rituals jouw ideale haarverzorgingsproducten samen. Aan ons de vraag om een lanceringscampagne te bedenken die bewijst dat de Rituals Elixir Collection er voor elke vrouw en elk haartype is.

aanpak.

lifestyle feeling

We bedachten een campagnethema waarin de dagelijkse rituelen van échte vrouwen worden belicht. Juist de gebruiker staat centraal, niet de producten. Met campagnevideo’s en -foto’s die inspireren om van jouw haarverzorging een dagelijks ‘slow down’-moment te maken.

idee.

een persoonlijke touch

In de campagne wordt bewezen dat Rituals er voor iedereen is én de ambitie heeft om iedereen van persoonlijker (haar)advies te voorzien, zowel online als in de winkels. Dit laten we zien in de video’s en fotografie van deze campagne. Daarin spelen niet de producten, maar juist de vrouwen, hun natuurlijke schoonheid en dagelijkse rituelen de hoofdrol.

resultaat.

lifestyleproductie van A tot Z

Je haar verzorgen, dat doe je op een plek waar je helemaal jezelf kunt zijn en tot rust kunt komen. Het liefst thuis, in de bad- of slaapkamer. Dit vertrouwde, ontspannen en persoonlijke gevoel vingen we in de setting en styling van de campagne.

Rituals zet deze campagne wereldwijd in om de Elixir Collection onder de aandacht te brengen en elke vrouw te voorzien van gepersonaliseerde haarverzorging. De campagne bestaat uit een campagnevideo, verschillende interactieve Instagram Stories en lifestyle fotografie.

Sammy

Global Senior Coordinator Social Media Rituals

Met deze internationale social campagne wisten we onze nieuwe Elixir-lijn wereldwijd in één klapt te introduceren. Daarnaast steeg de traffic naar online store én winkels aanzienlijk om onze Elixir-lijn te kopen.

let's
meet.

Nieuwsgierig naar hoe wij jou kunnen helpen?
Plan een video call in. Selecteer hiernaast datum, tijd en de dienst waarmee we je kunnen helpen. Dan heb je direct een digitale afspraak met de juiste persoon.

Liever een belletje of een mail sturen?
Dat kan natuurlijk ook!


Selecteer datum en tijd terug

    Afspraak bevestigd, zie bevestigingsmail

    Maak links een afspraak keuze

    meer cases.

    meer cases
    Meer weten? Plan een video call in!

    Sinds 1 januari is qontent matters gefuseerd met epidemie tot ACT.agency. We bring Advertising and Content Together.