Persoonlijke beelden over persoonlijke haarverzorging
We ontwikkelden een haarcampagne waarin gepersonaliseerde haarverzorging centraal staat.
Een persoonlijke touch
In de campagne wordt bewezen dat Rituals er voor iedereen is én de ambitie heeft om iedereen van persoonlijker (haar)advies te voorzien, zowel online als in de winkels. Dit laten we zien in de video’s en fotografie van deze campagne. Daarin spelen niet de producten, maar juist de vrouwen, hun natuurlijke schoonheid en dagelijkse rituelen de hoofdrol.

Lifestyleproductie van A tot Z
Je haar verzorgen, dat doe je op een plek waar je helemaal jezelf kunt zijn en tot rust kunt komen. Het liefst thuis, in de bad- of slaapkamer. Dit vertrouwde, ontspannen en persoonlijke gevoel vingen we in de setting en styling van de campagne.
Rituals zet deze campagne wereldwijd in om de Elixir Collection onder de aandacht te brengen en elke vrouw te voorzien van gepersonaliseerde haarverzorging. De campagne bestaat uit een campagnevideo, verschillende interactieve Instagram Stories en lifestyle fotografie.

Meer weten?
Neem contact op met onze Head of Social Joyce. Zij vertelt je er graag alles over! joyce@qontentmatters.nl
Het projectteam

Danijel Dercksen Creative Director

Dyonne Colin Producer

Bas Baakman Video creative

Mark van Woerden AV Specialist
PR-campagne Simyo: hoe gebruikt Nederland zijn smartphone?
Rituals Haarcampagne
Bedenk en creëer een inspirerende social campagne om de nieuwe Elixir Collection wereldwijd te lanceren.

Een campagne die nog persoonlijker is
Rituals lanceert een nieuwe haarverzorgingslijn: de Elixir Collection. Met deze lijn kan iedere vrouw haar haarverzorging personaliseren en afstemmen op haar haartype- en wensen. Je doet een test om je haartype te ontdekken en je stelt vervolgens samen met Rituals jouw ideale haarverzorgingsproducten samen. Aan ons de vraag om een lanceringscampagne te bedenken die bewijst dat de Rituals Elixir Collection er voor elke vrouw en elk haartype is.

Lifestyle feeling
We bedachten een campagnethema waarin de dagelijkse rituelen van échte vrouwen worden belicht. Juist de gebruiker staat centraal, niet de producten. Met campagnevideo’s en -foto’s die inspireren om van jouw haarverzorging een dagelijks ‘slow down’-moment te maken.