Landelijke PR voor 'Simyo als sympathieke provider'
Een PR-onderzoek dat werd gepubliceerd op De Telegraaf, Nu.nl en Linda Magazine, wat leidde tot meer abonnees voor Simyo.

Opvallende feitjes uit onderzoek
We onderzochten in een representatief onderzoek uit hoeveel contact Nederlanders met elkaar hebben, hoevaak ze hun smartphone hiervoor gebruikten en hoe sympathiek ze met elkaar omgaan. Van de interessante feiten ontwikkelden we een PR-campagne met landelijk bereik.

Hoge PR-waarde voor Simyo
Onder andere De Telegraaf, Nu.nl en Linda Magazine pikten het persbericht op. Hiermee realiseerden we veel PR-waarde voor Simyo én meer merkbekendheid. Dit leidde tot meer nieuwe abonnees en tot het laden van het merkthema Genoeg maakt gelukkig.

Meer weten?
Neem contact op met onze Producer Nienke. Zij vertelt je graag alles over deze case! nienke@qontentmatters.nl
Het projectteam

Bouke van den Berg SEO Copywriter

Danijel Dercksen Creative Director
Reisverzekering-camapgne Nationale-Nederlanden
PR-campagne Simyo
Ontwikkel een PR-campagne waarmee Simyo Sim-Only kan claimen

Een campagne die sympathie uitstraalt
Merkthema Genoeg maakt gelukkig moest voor landelijke reuring zorgen. Aan ons de opdracht om een PR-campagne te ontwikkelen waarin deze sympathieke lijfspreuk van Simyo duidelijk naar voren kwam.

PR-onderzoek dat aansluit op het merkthema
Met onze smartphone altijd op zak is het makkelijker dan ooit om vrienden en familie te spreken. Maar vinden Nederlanders dat ze nog wel genoeg contact met elkaar hebben? Om daar achter te komen, bedachten we voor Simyo een PR-onderzoek:
Hoe sociaal is Nederland?