delivered.

Landelijke PR voor 'Simyo als sympathieke provider'

Een PR-onderzoek dat werd gepubliceerd op De Telegraaf, Nu.nl en Linda Magazine, wat leidde tot meer abonnees voor Simyo.

Simyo pr campagne infographic

Opvallende feitjes uit onderzoek

We onderzochten in een representatief onderzoek uit hoeveel contact Nederlanders met elkaar hebben, hoevaak ze hun smartphone hiervoor gebruikten en hoe sympathiek ze met elkaar omgaan. Van de interessante feiten ontwikkelden we een PR-campagne met landelijk bereik.

Hoge PR-waarde voor Simyo

Onder andere De Telegraaf, Nu.nl en Linda Magazine pikten het persbericht op. Hiermee realiseerden we veel PR-waarde voor Simyo én meer merkbekendheid. Dit leidde tot meer nieuwe abonnees en tot het laden van het merkthema Genoeg maakt gelukkig.

creative agency qontent matters team nienke
Meer weten?

Neem contact op met onze Producer Nienke. Zij vertelt je graag alles over deze case! nienke@qontentmatters.nl

Het projectteam
creative agency qontent matters team bouke

Bouke van den Berg SEO Copywriter

creative agency qontent matters team danijel dercksen

Danijel Dercksen Creative Director

Reisverzekering-camapgne Nationale-Nederlanden
delivered.

PR-campagne Simyo

Ontwikkel een PR-campagne waarmee Simyo Sim-Only kan claimen

idea.

Een campagne die sympathie uitstraalt

Merkthema Genoeg maakt gelukkig moest voor landelijke reuring zorgen. Aan ons de opdracht om een PR-campagne te ontwikkelen waarin deze sympathieke lijfspreuk van Simyo duidelijk naar voren kwam.

Simyo pr campagne concept 2

PR-onderzoek dat aansluit op het merkthema

Met onze smartphone altijd op zak is het makkelijker dan ooit om vrienden en familie te spreken. Maar vinden Nederlanders dat ze nog wel genoeg contact met elkaar hebben? Om daar achter te komen, bedachten we voor Simyo een PR-onderzoek:

Hoe sociaal is Nederland?

idea.