Simyo.

PR-campagne
Sim Only

Ontwikkel een PR-campagne waarmee Simyo Sim-Only kan claimen in een zeer competitieve markt.

3
keer
de investering aan mediawaarde
480000
bereik
via free pr gerealiseerd
12
artikelen
gegenereerd

uitdaging.

oproepen tot meedoen en het schrijven van kerstkaartjes

Merkthema Genoeg maakt gelukkig moest voor landelijke reuring zorgen. Aan ons de opdracht om een PR-campagne te ontwikkelen waarin deze sympathieke lijfspreuk van Simyo duidelijk naar voren kwam.

aanpak.

voor wie ben jij er?

Met onze smartphone altijd op zak is het makkelijker dan ooit om vrienden en familie te spreken. Maar vinden Nederlanders dat ze nog wel genoeg contact met elkaar hebben? Om daar achter te komen, bedachten we voor Simyo een PR-onderzoek:

Hoe sociaal is Nederland?

resultaat.

een campagne met een boodschap

We onderzochten in een representatief onderzoek uit hoeveel contact Nederlanders met elkaar hebben, hoevaak ze hun smartphone hiervoor gebruikten en hoe sympathiek ze met elkaar omgaan. Van de interessante feiten ontwikkelden we een PR-campagne met landelijk bereik.

free-pr

geslaagde online campagne

Onder andere De Telegraaf, Nu.nl en Linda Magazine pikten het persbericht op. Hiermee realiseerden we veel PR-waarde voor Simyo én meer merkbekendheid. Dit leidde tot meer nieuwe abonnees en tot het laden van het merkthema Genoeg maakt gelukkig.

let's
meet.

Nieuwsgierig naar hoe wij jou kunnen helpen?
Plan een video call in. Selecteer hiernaast datum, tijd en de dienst waarmee we je kunnen helpen. Dan heb je direct een digitale afspraak met de juiste persoon.

Liever een belletje of een mail sturen?
Dat kan natuurlijk ook!


Selecteer datum en tijd terug

    Afspraak bevestigd, zie bevestigingsmail

    Maak links een afspraak keuze

    meer cases.

    meer cases
    Meer weten? Plan een video call in!

    Sinds 1 januari is qontent matters gefuseerd met epidemie tot ACT.agency. We bring Advertising and Content Together.