delivered.

De Ken je haar-campagne met nieuwe brand ambassadors

We ontwikkelden een slimme tool waarmee vrouwen zelf hun favoriete haarlook kunnen creëren. Samen met Dolshe en Olcay Gulsen lanceerden we dit bij de doelgroep én het grote publiek.

De Ken je haar-tool

Wist je nog, die uitgestippelde map vroeger in magazines als de Cosmopolitan? Je beantwoordde vragen met ja of nee en daarna volgde je een pad op de pagina dat uiteindelijk leidde tot jouw antwoord: het type waar je op valt, je droombaan of jouw favoriete vakantie-items. Zo’n map kun je natuurlijk ook gebruiken bij het kiezen van je nieuwe favoriete haarlook!

Zo ontwikkelden we de Ken je haar-tool. Een slimme online tool waarmee vrouwen hun favoriete haarlook ontdekken en creëren.

arrow up

Een campagnelancering met brand-ambassadors

Samen met de nieuwe BaByliss-ambassadors Dolshe en Olcay Gulsen hebben we de Ken je haar-campagne gelanceerd. Een campagne met een duidelijke focus: iedere vrouw kan gewoon thuis zelf haar favoriete haarlook creëren met de juiste haarstylingtools van BaByliss. Middels video’s van Dolshe en Olcay en andere influencers wisten we dit te bewijzen.

Hiermee hebben we de merkbekendheid onder een relevante doelgroep weten te vergroten en de afzet voor haarstylingtools met 18% gestimuleerd.

creative agency qontent matters team wieteke
Meer weten?

Neem contact op met onze Producer Wieteke. Zij vertelt je graag alles over deze case! wieteke@qontentmatters.nl.

Het projectteam
Renee Bainczyk

Renée Bainczyk Creative Concepter

creative agency qontent matters team lianne

Lianne Plouvier Creative Copywriter

BaByliss Sensor Campagne
arrow up
delivered.

Najaars-campagne BaByliss

Bedenk en ontwikkel een campagne die vrouwen overtuigt van de inspiratierol van BaByliss op het gebied van haarstyling.

idea.
BaByliss Ken je haar campagne concept

Een najaarscampagne mét lanceringsstrategie

BaByliss vroeg ons een najaarscampagne te bedenken waarin we de haarbewuste vrouw inspireren én assisteren bij het creëren van haar favoriete haarlook. Het merk vroeg om een duidelijk campagneconcept én een strategie voor het laden van deze campagne bij de doelgroep.

BaByliss Ken je haar campagne olcay

De BaByliss Ken je haar-campagne

We ontwikkelden het thema Ken je haar. Een campagne die vrouwen helpt hun droomkapsel te ontdekken én te creëren met behulp van de nieuwe haarstylingtools van BaByliss.

idea.