BaByliss.

Najaars-campagne
vol inspiratie

Bedenk en ontwikkel een campagne die vrouwen overtuigt van de inspiratierol van BaByliss op het gebied van haarstyling.

18
procent
meer merkbekendheid
18
procent
hogere afzet tijdens de campagne
2
influencers
gekoppeld aan BaByliss

uitdaging.

een najaarscampagne mét lanceringsstrategie

BaByliss vroeg ons een najaarscampagne te bedenken waarin we de haarbewuste vrouw inspireren én assisteren bij het creëren van haar favoriete haarlook. Het merk vroeg om een duidelijk campagneconcept én een strategie voor het laden van deze campagne bij de doelgroep.

aanpak.

de BaByliss Ken je haar-campagne

We ontwikkelden het thema Ken je haar. Een campagne die vrouwen helpt hun droomkapsel te ontdekken én te creëren met behulp van de nieuwe haarstylingtools van BaByliss.

resultaat.

de Ken je haar-tool

Wist je nog, die uitgestippelde map vroeger in magazines als de Cosmopolitan? Je beantwoordde vragen met ja of nee en daarna volgde je een pad op de pagina dat uiteindelijk leidde tot jouw antwoord: het type waar je op valt, je droombaan of jouw favoriete vakantie-items. Zo’n map kun je natuurlijk ook gebruiken bij het kiezen van je nieuwe favoriete haarlook!

Zo ontwikkelden we de Ken je haar-tool. Een slimme online tool waarmee vrouwen hun favoriete haarlook ontdekken en creëren.

influencers.

een campagnelancering met brand-ambassadors

Samen met de nieuwe BaByliss-ambassadors Dolshe en Olcay Gulsen hebben we de Ken je haar-campagne gelanceerd. Een campagne met een duidelijke focus: iedere vrouw kan gewoon thuis zelf haar favoriete haarlook creëren met de juiste haarstylingtools van BaByliss. Middels video’s van Dolshe en Olcay en andere influencers wisten we dit te bewijzen.

Hiermee hebben we de merkbekendheid onder een relevante doelgroep weten te vergroten en de afzet voor haarstylingtools met 18% gestimuleerd.

Hans

Directeur BaByliss Benelux

Door de introductie van een bekend gezicht dat goed bij BaByliss past én de natuurlijke koppeling met onze producten, wisten we ons merk in Nederland nog beter te positionering en bekendheid te geven. Daarnaast wisten we onze merkwaarde ook te ondersteunen als kwalitatief en innovatief.

let's
meet.

Nieuwsgierig naar hoe wij jou kunnen helpen?
Plan een video call in. Selecteer hiernaast datum, tijd en de dienst waarmee we je kunnen helpen. Dan heb je direct een digitale afspraak met de juiste persoon.

Liever een belletje of een mail sturen?
Dat kan natuurlijk ook!


Selecteer datum en tijd terug

    Afspraak bevestigd, zie bevestigingsmail

    Maak links een afspraak keuze

    meer cases.

    meer cases
    Meer weten? Plan een video call in!

    Sinds 1 januari is qontent matters gefuseerd met epidemie tot ACT.agency. We bring Advertising and Content Together.