Nationale-Nederlanden.

loyaliteitscampagne
mét duurzaam haakje

Bedenk een loyaliteitscampagne met een duurzaam haakje, waarbij Nationale-Nederlanden zich kan bewijzen als ‘De mensgerichte verzekeraar van Nederland met oplossing van nu’.

74%
van de klanten waardeert de campagne
78%
was positief over de content

uitdaging.

een duurzame oplossing van nu

Duurzaam wonen – inspireren en tips geven-is een belangrijke contentpijler voor NN. Hoe kunnen we NN-klanten op een laagdrempelige manier hiermee in aanraking laten komen?

Een hyperrelevant onderwerp voor de tijd waar we nu in leven. En ook een belangrijk onderwerp, omdat je als merk kunt laten zien dat je hier het verschil in wilt maken.

aanpak.

duurzaam partnership met Intratruin

Duurzaam wonen gaat verder dan alleen je huis. Daar hoort ook je buiten (tuin of balkon) bij met alles dat daarin groeit, bloeit en krioelt. Insecten en dieren spelen hierin een cruciale rol. Alleen gaat het niet zo goed met de insecten en de dieren. Want de biodiversiteit neemt af.

NN gaat daarom inspireren en tips geven. Hoe je met eenvoudige aanpassingen biodiversiteit kunt stimuleren in je eigen tuin. En zo (nog) een stapje dichter bij duurzaam wonen komt.

Maar NN doet dit niet alleen. Samen met Intratuin hebben we voor NN een duurzaam partnership opgezet. Met Intratuin als expert in hoe je het beste voor alles rondom je huis kunt zorgen.

idee.

huisje, boompje, beestjes

Duurzaam wonen met de focus op tips en inspiratie voor groen rondom en in huis. Van welke bloemen tot biodiversiteit. Onder het thema Huisje, Boompje, Beestjes hebben we dit tot leven gebracht. Want alle drie de elementen zijn met elkaar verbonden als het gaat om duurzaam wonen.

Waarbij NN de expert op het gebied van ‘Huisje is’, En Intratuin de expert op het gebied van ‘Boompje en Beestjes’. NN-klanten met een inboedelverzekering kregen een cadeaukaart of kortingscode van Intratuin. Ook konden ze via een Facebook-actie kans maken op een Plantenbox met insectenhotel. Om zo de tuin te verduurzamen en de biodiversiteit te stimuleren. Via meerdere blogs en eDM’s deelden we verdere duurzame tips en tricks.

resultaat.

een geslaagde campagne

De campagne is positief ontvangen. NN-klanten hebben massaal meegedaan aan de Facebook-actie. Met een bovengemiddeld interacties op social. Ook zijn de blogs goed gelezen. En kortingscodes veelvuldig ingezet.

let's
meet.

Nieuwsgierig naar hoe wij jou kunnen helpen?
Plan een video call in. Selecteer hiernaast datum, tijd en de dienst waarmee we je kunnen helpen. Dan heb je direct een digitale afspraak met de juiste persoon.

Liever een belletje of een mail sturen?
Dat kan natuurlijk ook!


Selecteer datum en tijd terug

    Afspraak bevestigd, zie bevestigingsmail

    Maak links een afspraak keuze

    meer cases.

    meer cases