delivered.

Unlimited grab ’n win

We bedachten een interactieve game met toffe prijzen. Unlimited grab ’n win: een grijpmachine in Tele2 stijl. Om zo klanten te laten weten: we zijn unlimited blij met jou.

Unlimited grab ’n win

En het leuke? Je mag unlimited vaak meedoen, net zolang tot je iets hebt gewonnen! Prijzen waren onder andere Apple Airpods, een JBL Flip 5 Speaker, een Pathé Thuis Cadeau, een bol.com bon of gratis 24 uur unlimited data. Hatsikidee, en grijpen maar!

In samenwerking met Red Button ontwikkelden we het grijpspelletje. Unlimited grab ’n win was te bereiken via een speciale ladingspagina. Vervolgens mailden we vlak voor het einde van het jaar de hele Tele2-base en werden klanten via social getarged om mee te doen met unlimited grab ’n win.

Niet omdat het moet, maar omdat het kan

En de resultaten liegen er niet om. Ruim 85% van de paginabezoekers hebben het spel afgemaakt, een héél hoog resultaat. Naast dat we te gekke prijzen hebben weggeven (in totaal 100.000 prijzen!) en heel veel klanten blij hebben gemaakt, haalden we ook een bovengemiddeld open rate van de mails én click trough rate. Het doel om klanttevredenheid te verhogen is achteraf gemeten én absoluut gehaald!

creative agency qontent matters team danijel dercksen
Meer weten?

Neem contact op met onze Creative Director Danijel. Hij vertelt je graag alles over deze case! danijel@qontentmatters.nl

Het projectteam
Sascha Walstra

Sascha Walstra Concepter (copy)

Renee Bainczyk

Renée Bainczyk Concepter (art)

creative agency qontent matters team dyonne

Dyonne Colin Producer

Paula’s Choice internationale huidverzorgingscampagne
delivered.

Een loyalty campagne voor alle Tele2 klanten

Bedenk een eindejaarscampagne waarmee Tele2 klanten het gevoel krijgen dat ze goed zitten. Een dankjewel aan álle klanten.

idea.

Een bedankje dat een goed gevoel achterlaat

We leven in een tijd waarin we veel thuis zijn, familie en vrienden veel minder vaak zien en waarbij we contact extra belangrijk vinden. We appen, bellen en videobellen meer dan ooit. En hebben onze telecomprovider misschien daarom ook wel meer dan ooit nodig. Bovendien heeft Tele2 iets te vieren! Omdat ze onderdeel zijn van T-Mobile hebben ze al ruim 5 jaar het beste netwerk van Nederland. “Tijd voor een sympathieke actie”, dacht Tele2.

Aan ons de taak om een concept te bedenken en uit te voeren voor alle klanten van Tele2 Nederland. Een campagne met als doel: het verhogen van de klanttevredenheid én een glimlach op het gezicht te toveren van jong en oud.

Als wij een prijs winnen, dan jij ook!

Tele2 is dé fun rebel tussen de telecomproviders. Ze doen alles nét een beetje anders. Dat moest deze loyalty-campagne dan ook uitstralen. We zochten een manier om alle Tele2 klanten aan te spreken én ze te laten weten ze gewaardeerd worden. Maar dan wel met dat Tele2 sausje. Als haakje gebruikten we de prijs voor het beste netwerk. Want als Tele2 een prijs verdient, dan de klanten ook.

idea.