Bedenk een duurzame awareness campagne rondom de Autoverzekering van Nationale-Nederlanden.
een duurzame campagne vol inspiratie
We rijden wat af met z’n allen. Nationale-Nederlanden wilde niet alleen een autoverzekering verkopen, maar ook automobilisten inspireren. Aan ons de opdracht om een campagne te ontwikkelen die de automobilist inspireert en een nieuwe duurzame doelgroep aansnijdt.
een relevant campagnethema voor automobilisten
Voor deze campagne hebben we een thema ontwikkeld dat veelzijdig inzetbaar is en lang meegaat. Een thema dat inspiratie biedt voor automobilisten: Onderweg.
Dit thema wisten we te claimen en te laden bij de doelgroep via zowel content als PR.
zorgeloos Onderweg
Er zijn zo veel dingen waar je aan moet denken als je een auto hebt. Hoe houd je dagelijkse ritten plezierig? Hoe bereid je je voor op een lange rit? Hoe kom je veilig aan op je bestemming?
Eén platform waarop de antwoorden op al die vragen samenkomen. Content-items waar automobilisten inspiratie uit halen, maar vooral een plek waar betrouwbare informatie te vinden is. Ingedeeld in logische categorieën en mooi vormgegeven, zodat het comfortabel leest.
hoe veilig is Nederland onderweg?
Om het contentplatform te laden onder het grote publiek, onderzochten we hoe veilig Nederlanders rijden. De resultaten waren zó interessant dat ze werden opgepakt door verschillende media, waaronder RTL Nieuws, Metro en Top Gear.
Het resultaat? Er zijn meer dan 22% nieuwe Autoverzekeringen afgesloten.
Nieuwsgierig naar hoe wij jou kunnen helpen?
Plan een video call in. Selecteer hiernaast datum, tijd
en de dienst waarmee we je kunnen helpen. Dan heb je direct een digitale afspraak met de juiste persoon.
Liever een belletje of een mail sturen?
Dat kan natuurlijk ook!
Selecteer datum en tijd terug
Afspraak bevestigd, zie bevestigingsmail