delivered.

Een contentplatform vol inspiratie

We ontwikkelden een platform vol informatie en inspiratie over onderweg zijn met de auto. Dit brachten we onder de aandacht via een PR-campagne.

Zorgeloos Onderweg

Er zijn zo veel dingen waar je aan moet denken als je een auto hebt. Hoe houd je dagelijkse ritten plezierig? Hoe bereid je je voor op een lange rit? Hoe kom je veilig aan op je bestemming?

Eén platform waarop de antwoorden op al die vragen samenkomen. Content-items waar automobilisten inspiratie uit halen, maar vooral een plek waar betrouwbare informatie te vinden is. Ingedeeld in logische categorieën en mooi vormgegeven, zodat het comfortabel leest.

Hoe veilig is Nederland onderweg?

Om het contentplatform te laden onder het grote publiek, onderzochten we hoe veilig Nederlanders rijden. De resultaten waren zó interessant dat ze werden opgepakt door verschillende media, waaronder RTL Nieuws, Metro en Top Gear.

Het resultaat? Er zijn nu al meer dan 2500 nieuwe Autoverzekeringen afgesloten.

creative agency qontent matters team nienke
Meer weten?

Neem contact op met onze Producer Nienke. Zij vertelt je graag alles over deze case! nienke@qontentmatters.nl

Het projectteam
creative agency qontent matters team lianne

Lianne Plouvier Creative Copywriter

Renee Bainczyk

Renée Bainczyk Creative Concepter

Rebranding-campagne T-Mobile
delivered.

Autocampagne Nationale-Nederlanden

Ontwikkel een duurzame awareness campagne rondom de Autoverzekering van Nationale-Nederlanden.

idea.

Een duurzame campagne vol inspiratie

We rijden wat af met z’n allen. Nationale-Nederlanden wilde niet alleen een autoverzekering verkopen, maar ook automobilisten inspireren. Aan ons de opdracht om een campagne te ontwikkelen die de automobilist inspireert en een nieuwe duurzame doelgroep aansnijdt.

Een relevant campagnethema voor automobilisten

Voor deze campagne hebben we een thema ontwikkeld dat veelzijdig inzetbaar is en lang meegaat. Een thema dat inspiratie biedt voor automobilisten: Onderweg.

Dit thema wisten we te claimen en te laden bij de doelgroep via zowel content als PR.

idea.