Ontwikkel een online activatie waarin het voordeel van de Dyson V10 direct duidelijk wordt.
online introductie van nieuw product
De Dyson V10 is een draadloze stofzuiger die een stuk makkelijker in gebruik is dan een traditionele stofzuiger. Hoe laat je consumenten zien hoe handig zo’n stofzuiger eigenlijk is? Aan ons de opdracht om dit met een online activatie bij bol.com te laden met een groot fun-element.
challenge op video format
Hoe laat je zien dat het ene product beter is dan de ander? Met een toffe challenge natuurlijk! Daarom bedachten we de Dyson DustBusters: een video format waarin de draadloze Dyson V10 het in verschillende challenges opneemt tegen een traditionele stofzuiger.
video format: de DustBusters
De Dyson V10 gaat meerdere malen de strijd aan met de traditionele stofzuiger. In dit vrolijke en informatieve video format lichten de DustBusters de kracht van de Dyson V10 uit en laten ze zien hoe handig het apparaat is in gebruik.
introductie product en salesverhoging
Met de Dyson DustBusters introduceerden we de Dyson V10 bij bol.com. Voor een groot publiek werd zo duidelijk wat de meerwaarde is van dit product, wat sales bij bol.com een boost gaf.
Campagne project manager bol.com
Met deze campagne wisten we op een creatieve manier de voordelen van de Dyson V10 uit te lichten. De campagne hebben we via social aangejaagd en dat viel in de smaak; onze sales waren hoger dan de gestelde targets.
Nieuwsgierig naar hoe wij jou kunnen helpen?
Plan een video call in. Selecteer hiernaast datum, tijd
en de dienst waarmee we je kunnen helpen. Dan heb je direct een digitale afspraak met de juiste persoon.
Liever een belletje of een mail sturen?
Dat kan natuurlijk ook!
Selecteer datum en tijd terug
Afspraak bevestigd, zie bevestigingsmail