delivered.

Video format: de DustBusters

In de DustBusters gaat de Dyson V10 de strijd aan tegen de gewone stofzuiger.

 

Video format: de DustBusters

De Dyson V10 gaat meerdere malen de strijd aan met de traditionele stofzuiger. In dit vrolijke en informatieve video format lichten de DustBusters de kracht van de Dyson V10 uit en laten ze zien hoe handig het apparaat is in gebruik.

arrow up

Introductie product en salesverhoging bij bol.com

Met de Dyson DustBusters introduceerden we de Dyson V10 bij bol.com. Voor een groot publiek werd zo duidelijk wat de meerwaarde is van dit product, wat sales bij bol.com een boost gaf.

creative agency qontent matters team wieteke
Meer weten?

Neem contact op met onze Producer Wieteke. Zij vertelt je graag alles over deze case! wieteke@qontentmatters.nl.

Het projectteam
creative agency qontent matters team danijel dercksen

Danijel Dercksen Creative Director

creative agency qontent matters team bas

Bas Baakman Video creative

Rechtsbijstandsverzekering camapgne Nationale-Nederlanden
arrow up
delivered.

Dyson V10 activatie bol.com

Ontwikkel een online activatie waarin het voordeel van de Dyson V10 direct duidelijk wordt.

idea.
bol.com dyson v10 campagne concept

Online introductie van nieuw product

De Dyson V10 is een draadloze stofzuiger die een stuk makkelijker in gebruik is dan een traditionele stofzuiger. Hoe laat je consumenten zien hoe handig zo’n stofzuiger eigenlijk is? Aan ons de opdracht om dit met een online activatie bij bol.com te laden met een groot fun-element.

Challenge op video format

Hoe laat je zien dat het ene product beter is dan de ander? Met een toffe challenge natuurlijk! Daarom bedachten we de Dyson DustBusters: een video format waarin de draadloze Dyson V10 het in verschillende challenges opneemt tegen een traditionele stofzuiger.

idea.