Denon.

Internationale online campagne
voor Denon Home speakers

Positioneer én introduceer de nieuwe Denon Home product line-up in 10 verschillende landen, waaronder drie Denon Home speakers, een soundbar én de nieuwe voice-functie (Alexa).

12%
meer conversie
110
assets
opgeleverd in verschillende talen
10
landen
uitgerold

uitdaging.

de nieuwe Denon Home producten

Eerder ontwikkelden we voor Denon een gloednieuwe Europese contentstrategie en merkpositionering. En dat was een succes. Daarom vroeg Denon ons opnieuw haar nieuwe range Home-speakers te positioneren én te introduceren. Dit keer aan ons de taak een internationale online marketing campagne te bedenken voor de nieuwe Denon Home product line-up. Drie gloednieuwe, draadloze Denon Home speakers: de 150, 250 en 350, mét Alexa voice-functie. Én een gloednieuwe soundbar.

aanpak.

de familie centraal

Een gloednieuwe lijn producten (oftewel: een gloednieuwe familie) vraagt om een nieuwe propositie en campagne. Denon richt zich op ‘the experience seeker’, mannen en vrouwen met een rijk sociaal leven, die veel tijd doorbrengen met hun familie, houden van gezelligheid en wél goed geluid willen, maar geen audio-expert zijn. Daarom bedachten we een campagne gericht op een familie.  

Een moderne familie (vader, moeder en zoon) waarin iedereen zijn eigen stemming wil vinden, maar waar ze ook graag tijd vrij maken om met elkaar samen te komen. Ieder product in de Denon Home lijn wordt gelinkt aan een familielid mét een eigen stemming. De Denon Home 150 speaker aan de zoon, de Denon Home 250 speaker aan de moeder, de Denon Home 350 speaker aan de vader, en de Denon Home soundbar 550 staat voor de hele familie. 

Één van de USP’s van de Denon Home line-up is dat je, dankzij de smart home entertainment feature, makkelijk switcht tussen de verschillende kamers in huis én stemmingen. Zodat waar je ook bent, je altijd kunt genieten van jouw favoriete ‘sound’. Dat komt duidelijk terug in de nieuwe belofte voor Denon Home.

idee.

upgrade your mood

Bij een gloednieuwe productenlijn hoort natuurlijk een duidelijke propositie: “Denon Home is there for every mood in every family”. Om de familie en de diverse moods bouwden we het campagnethema. De vader luistert naar zijn favoriete ‘sound’ tijdens het koken, de zoon op zijn kamer en de moeder terwijl ze aan het klussen is. En als gezin komen ze samen bij de tv, waar ze genieten van hun favoriete sound door de soundbar.

En dat leverden een hele hoop vette deliverables op. Door middel van video, parallaxen, Spotify ads, banners via fotografie, laten we zien dat de diverse speakers en soundbar écht een aanvulling zijn op jouw huishouden en oneindig veel mogelijkheden biedt. Van doen alsof je een rockster bent tot uptempo tunes tijdens het koken of wakker worden met jouw favoriete muziek. Wat je ook aan het doen bent, alleen of met je gezin, Denon geeft altijd een upgrade aan jouw mood.

resultaat.

wereldwijde campagne

We rolden de online campagne uit in 10 verschillende landen, elk met een eigen voice-over: Nederland, Engeland, Duitsland, Zweden, Denemarken, Noorwegen, Finland, Polen, Frankrijk en Spanje. In totaal leverden we tijdens deze campagne meer dan 110 assets op die in Europa succesvol werden ingezet om de nieuwe Denon Home-lijn te introduceren.

let's
meet.

Nieuwsgierig naar hoe wij jou kunnen helpen?
Plan een video call in. Selecteer hiernaast datum, tijd en de dienst waarmee we je kunnen helpen. Dan heb je direct een digitale afspraak met de juiste persoon.

Liever een belletje of een mail sturen?
Dat kan natuurlijk ook!


Selecteer datum en tijd terug

    Afspraak bevestigd, zie bevestigingsmail

    Maak links een afspraak keuze

    meer cases.

    meer cases