delivered.

Unlimited Lieve Woordjes

Zo kwamen we uit bij ‘Unlimited Lieve Woordjes’. Een online campagne waarbij je een gepersonaliseerd gedicht naar een dierbare kunt sturen. Helemaal gratis natuurlijk. En misschien nog wel het allerleukste? Dit gedicht wordt voorgelezen door Mister Candlelight! 

Een persoonlijk gedicht voorgelezen door Mister Candlelight

Mr. Candlelight is al ruim vijftig jaar dé man van de romantische gedichten op de radio. Jan van Veen, beter bekend als Mister Candlelight, draagt met zijn zwoele stem iedere maandag gedichten voor van luisteraars. Deze stem is voor altijd gelinked aan de liefde in de hoofden van mensen. Dus wie kan beter een persoonlijk gedicht voorlezen, waarin jouw naam te horen was, dan hij?

Een geslaagde online campagne

Via de ‘Lieve Woordjes’-pagina kon je een gedicht selecteren dat je door Mister Candlelight wilde laten voordragen. Door je door je eigen naam en de naam van je geliefde in te voeren, werd niet alleen een persoonlijk pagina gegenereerd, maar óók een persoonlijk gedicht! Delen met je geliefde was overigens net zo makkelijk. Dat kon direct gedeeld worden via WhatsApp, Facebook Messenger en e-mail.  

 De campagne is positief ontvangen en er zijn veel gedichten gedeeld. We hebben dus een hoop geliefde blij gemaakt. Dat bleek onder andere uit de bovengemiddelde open rate van de mails en het positieve sentiment van de campagne. Met een zeer hoge conversie rate van 168% is ‘Unlimited Lieve Woordjes’ dus absoluut een succes. 

creative agency qontent matters team danijel dercksen
Meer weten?

Neem contact op met onze Creative Director Danijel. Hij vertelt je graag alles over deze case! danijel@qontentmatters.nl

Het projectteam
Sascha Walstra

Sascha Walstra Concepter (copy)

Renee Bainczyk

Renée Bainczyk Concepter (art)

creative agency qontent matters team dyonne

Dyonne Colin Producer

NLvoorelkaar landelijke campagne
delivered.

T-Mobile campagne voor Unlimited Lieve Woordjes op Valentijnsdag

Bedenk een sympathieke online campagne voor Valentijnsdag waarmee we alle klanten van T-Mobile aanspreken. Want in deze tijd kan iedereen wel wat extra liefde gebruiken. 

idea.

Een hart onder de riem

De afgelopen periode zitten we veel thuis en zien we onze dierbaren niet zo vaak als we zouden willen. Met Valentijnsdag op komst, wil T-Mobile zijn klanten graag een hart onder de riem steken. Een klein beetje extra liefde in deze moeilijke tijd.  

Aan ons de taak om een leuke, hartverwarmende online campagne te bedenken die goed gedeeld kan worden. Speciaal voor Valentijnsdag. Met als doel: de online klanttevredenheid verhogen.  

De ultieme manier om extra liefde te geven

Februari is dé maand om wat extra liefde te geven. Niet alleen aan je geliefde. Maar ook aan je vader, beste vriend, favoriete oom, collega’s die je mist of een fijne buurvrouw. Aan iedereen die je liefhebt. Daarom bedachten we een campagne die breder is dan Valentijnsdag alleen. Unlimited liefde, voor álle klanten van T-Mobile. 

idea.