delivered.

Eerlijke huidverzorgingsverhalen door fans voor fans

We creëerden een campagne waarin echte mensen over hun herkenbare huidproblemen- én oplossingen vertelden.

Van probleem tot oplossing

‘I used to have acne, now I exfoliate.’ Door echte mensen over herkenbare huidproblemen te laten vertellen én de ‘before and after’ op een abstracte, modieuze en triggerende manier te visualiseren, trokken we de aandacht van potentiële klanten. Want: “hey, als het voor haar werkt, dan misschien ook wel voor mij?”

Met één fan per land ontwikkelden we twee video’s: één social video ad waarin het ‘I used to […], now I exfoliate’- concept centraal stond. En één testimonial waarin dezelfde fan haar in-depth huidverzorgingsverhaal vertelde. Zo werden potentiële klanten twee keer getarget: één keer om ze nieuwsgierig te maken naar exfoliëren in het algemeen en één keer om ze te overtuigen met een écht huidverzorgingsverhaal.

What’s your story? Share it with #NowIExfoliate

Om binnen de campagne een movement te creëren om huidverzorgingsverhalen te delen, lanceerden we de hashtag #NowIExfoliate. Deze hashtag werd in het voorjaar al voorzichtig geïntroduceerd, maar zal dit najaar opnieuw opgepakt en krachtig aangejaagd worden. De 70+ opgeleverde assets worden dan getweakt en verrijkt, zodat de social mediakanalen van Paula’s Choice gevuld worden met nóg meer inspirerende huidverzorgingsverhalen. En belangrijker nog: dat iedereen eind 2020 er stralend uitziet dankzij een fantastisch geëxfolieerde huid.

creative agency qontent matters team joyce
Meer weten?

Neem contact op met onze Head of Social Joyce. Zij vertelt je er graag alles over! joyce@qontentmatters.nl

Het projectteam
creative agency qontent matters team joyce

Joyce Nafzger Head of Social

creative agency qontent matters team jelle

Jelle de Boer Visual Designer

Renee Bainczyk

Renée Bainczyk Concepter (art)

creative agency qontent matters team danijel dercksen

Danijel Dercksen Creative Director

NLvoorelkaar landelijke campagne
delivered.

Paula’s Choice internationale huidverzorgings-campagne

Bedenk en creëer een inspirerende internationale social campagne, die laat zien wat exfoliëren voor je huid kan doen én waarom je niet zonder kan.

idea.

Een campagne die informeert én overtuigt

Na een succesvolle lancering van de exfoliant-collectie in de herfst van 2019 wilde Paula’s Choice niet alleen je huid, maar óók de collectie dit voorjaar opnieuw een boost geven. Aan ons de opdracht het concept voor deze tweede flight te bedenken en te produceren.

Paula’s Choice gaf ons een tweeledige doelstelling mee: de potentiële klant informeren – wat is exfoliëren en wat zijn de voordelen – én overtuigen. De tweede flight van de campagne werd op social uitgerold in Nederland, Duitsland en Engeland.

Paula's Choice internationale campagne

#NowIExfoliate

Wij bedachten de #NowIExfoliate campagne, waarmee we inspelen op de before-after trend. In deze campagne laten wij Paula’s Choice-fans aan het woord. Zij vertellen hoe exfoliëren niet alleen hun huid, maar zelfs hun leven heeft veranderd. Elke video start met een huidprobleem (before) en eindigt met de oplossing die Paula’s Choice geboden heeft (after). Elk verhaal is uniek en oprecht. Zo sluit de campagne perfect aan bij de merkgedachte ‘Beauty begins with the truth’.

We produceerden meerdere social video’s met drie Paula’s Choice fans (één per land) met elk een eigen huidverzorgingsverhaal. Dit verhaal vertelden zij volgens een vast format: ‘I used to […], now I exfoliate.’ Zo stonden niet de producten, maar de herkenbare huidproblemen en huidverzorgingsroutines centraal.

idea.