BaByliss.

PR-activatie
met influencers

Bedenk een originele hero-activatie die de nieuwe Sensor-productlijn op een opvallende manier landelijk onder de aandacht brengt.

650000
bereik
via free pr gerealiseerd
22
influencers
hebben content geproduceerd
9
procent
extra sales gerealiseerd

uitdaging.

hero-activatie aansluitend op de campagne

Voor de nieuwe BaByliss Sensor-lijn bedachten we de campagne BaByliss Sensor denkt mee, zodat jij door kan. Aan ons de opdracht om hier een originele activatie bij te bedenken als hero van de campagne, die zowel de doelgroep als de pers zou bereiken.

aanpak.

een oplossing die meedenkt

Het Nederlandse klimaat is vaak dramatisch voor je kapsel. En wat is er waardelozer dan met verregend haar op je werk aankomen? Daarom kwamen we met een oplossing die geheel in lijn staat met het campagnethema. Een oplossing die meedenkt, zodat je door kunt.

idee.

tram als BaByliss Sensor Haarboutique

Op een regenachtige dag boden we vrouwen een gratis BaByliss-stylingsessie aan. Onderweg naar werk, in de tram. Voor een nonchalant kapsel, superstijl haar of glamourkrullen.

BaByliss is opgericht in de jaren zestig, dus transformeerden we een Rotterdamse tram uit die periode tot de BaByliss Sensor Haarboutique. Elke vrouw kon gratis instappen en haar kapsel laten stylen. Zo kwamen tientallen Rotterdamse vrouwen, ondanks de regen, toch mooi gestyled aan op werk.

BaByliss Sensor denkt mee, zodat jij door kan.

resultaat.

landelijke aandacht voor hero-activatie

We richtten de tram in, regelden topstylisten en verzorgden de PR en communicatie. De BaByliss Sensor Haarboutique deed het goed in de landelijke pers, van LINDA. tot het Algemeen Dagblad. Ook gingen influencers los op social media. We realiseerden een PR-waarde van ver boven de oorspronkelijke doelstelling.

Hans

Directeur Benelux BaByliss

Met deze activatie wisten we in een, voor ons, relevante doelgroep van influencers veel bekendheid te krijgen in een korte periode. Daarnaast sloot het concept van de activatie bijzonder goed aan bij onze heritage én onze nieuwe productlijn.

let's
meet.

Nieuwsgierig naar hoe wij jou kunnen helpen?
Plan een video call in. Selecteer hiernaast datum, tijd en de dienst waarmee we je kunnen helpen. Dan heb je direct een digitale afspraak met de juiste persoon.

Liever een belletje of een mail sturen?
Dat kan natuurlijk ook!


Selecteer datum en tijd terug

    Afspraak bevestigd, zie bevestigingsmail

    Maak links een afspraak keuze

    meer cases.

    meer cases
    Meer weten? Plan een video call in!

    Sinds 1 januari is qontent matters gefuseerd met epidemie tot ACT.agency. We bring Advertising and Content Together.