delivered.

Een rijdende haarboutique met landelijke aandacht

Met een jaren ’60 tram die tot BaByliss haarsalon was getransformeerd, brachten we vrouwen met een mooi kapsel naar werk. Een PR-activatie die landelijke pers bereikte.

BaByliss Tram Activatie PR

Tram als BaByliss Sensor Haarboutique

Op een regenachtige dag boden we vrouwen een gratis BaByliss-stylingsessie aan. Onderweg naar werk, in de tram. Voor een nonchalant kapsel, superstijl haar of glamourkrullen.

BaByliss is opgericht in de jaren zestig, dus transformeerden we een Rotterdamse tram uit die periode tot de BaByliss Sensor Haarboutique. Elke vrouw kon gratis instappen en haar kapsel laten stylen. Zo kwamen tientallen Rotterdamse vrouwen, ondanks de regen, toch mooi gestyled aan op werk.

BaByliss Sensor denkt mee, zodat jij door kan.

Landelijke aandacht voor hero-activatie

We richtten de tram in, regelden topstylisten en verzorgden de PR en communicatie. De BaByliss Sensor Haarboutique deed het goed in de landelijke pers, van LINDA. tot het Algemeen Dagblad. Ook gingen influencers los op social media. We realiseerden een PR-waarde van ver boven de oorspronkelijke doelstelling.

creative agency qontent matters team joyce
Meer weten?

Neem contact op met onze Head of Social Joyce. Zij vertelt je er graag alles over! joyce@qontentmatters.nl

Het projectteam
creative agency qontent matters team bas

Bas Baakman Video creative

creative agency qontent matters team danijel dercksen

Danijel Dercksen Creative Director

Reisverzekering-camapgne Nationale-Nederlanden
delivered.

PR-activatie BaByliss Sensor

Bedenk een originele hero-activatie die de nieuwe Sensor-productlijn op een opvallende manier landelijk onder de aandacht brengt.

idea.
BaByliss Tram Activatie concept

Hero-activatie aansluitend op de campagne

Voor de nieuwe BaByliss Sensor-lijn bedachten we de campagne BaByliss Sensor denkt mee, zodat jij door kan. Aan ons de opdracht om hier een originele activatie bij te bedenken als hero van de campagne, die zowel de doelgroep als de pers zou bereiken.

BaByliss Tram Activatie idea

Een oplossing die meedenkt

Het Nederlandse klimaat is vaak dramatisch voor je kapsel. En wat is er waardelozer dan met verregend haar op je werk aankomen? Daarom kwamen we met een oplossing die geheel in lijn staat met het campagnethema. Een oplossing die meedenkt, zodat je door kunt.

idea.