Bedenk voor de zomervakantie een manier om de Reisverzekering van Nationale-Nederlanden landelijk onder de aandacht te brengen.
een PR-campagne die aansluit op het seizoen
De zomer staat voor de deur! Voor veel Nederlanders betekent dit lekker een paar weken ontspannen in een zonnig oord. En wat maakt zo’n vakantie nou écht compleet? Een waterdichte reisverzekering. In de aanloop naar het vakantieseizoen vroeg Nationale-Nederlanden ons een PR-campagne te bedenken die haar Reisverzekering flink in het zonnetje zou zetten.
pr-onderzoek naar vakantiestress
Met al die vakantiegangers in ons land, wilden wij wel eens weten hoe ontspannen iedereen eigenlijk vertrekt naar hun bestemming. We lieten een onderzoeksbureau onderzoeken hoe relaxed Nederlanders op vakantie gaan.
hoe relaxed gaat Nederland op vakantie?
Wie ervaren de meeste stress tijdens de vakantievoorbereidingen, mannen of vrouwen? Hoeveel tijd nemen we om de koffer te pakken? En welk gezinslid geniet het meest van de autorit naar Frankrijk? Uit het PR-onderzoek “Hoe relaxed gaan Nederlanders op vakantie?” kwamen zúlke interessante resultaten, dat het onderzoek werd gepubliceerd op grote mediaplatformen zoals linda.nl, Radio538, het AD en BNR.
pr-waarde vier keer zo groot als de kosten van de campagne
De onderzoeksresultaten hebben we vormgegeven in een infographic die gemakkelijk deelbaar was voor pers en media. Daarnaast hebben we influencers zoals De Huismuts ingezet om tips te geven hoe je relaxed op vakantie gaat. De PR-waarde was vier keer zo groot als de kosten van de campagne.
Nieuwsgierig naar hoe wij jou kunnen helpen?
Plan een video call in. Selecteer hiernaast datum, tijd
en de dienst waarmee we je kunnen helpen. Dan heb je direct een digitale afspraak met de juiste persoon.
Liever een belletje of een mail sturen?
Dat kan natuurlijk ook!
Selecteer datum en tijd terug
Afspraak bevestigd, zie bevestigingsmail