Nationale-Nederlanden.

PR-campagne
Reisverzekering

Bedenk voor de zomervakantie een manier om de Reisverzekering van Nationale-Nederlanden landelijk onder de aandacht te brengen.

4x
de investering aan pr-waarde verdiend
3x
gratis op de radio te horen
22
publicaties
via free-pr

uitdaging.

een PR-campagne die aansluit op het seizoen

De zomer staat voor de deur! Voor veel Nederlanders betekent dit lekker een paar weken ontspannen in een zonnig oord. En wat maakt zo’n vakantie nou écht compleet? Een waterdichte reisverzekering. In de aanloop naar het vakantieseizoen vroeg Nationale-Nederlanden ons een PR-campagne te bedenken die haar Reisverzekering flink in het zonnetje zou zetten.

aanpak.

pr-onderzoek naar vakantiestress

Met al die vakantiegangers in ons land, wilden wij wel eens weten hoe ontspannen iedereen eigenlijk vertrekt naar hun bestemming. We lieten een onderzoeksbureau onderzoeken hoe relaxed Nederlanders op vakantie gaan.

idee.

hoe relaxed gaat Nederland op vakantie?

Wie ervaren de meeste stress tijdens de vakantievoorbereidingen, mannen of vrouwen? Hoeveel tijd nemen we om de koffer te pakken? En welk gezinslid geniet het meest van de autorit naar Frankrijk? Uit het PR-onderzoek “Hoe relaxed gaan Nederlanders op vakantie?” kwamen zúlke interessante resultaten, dat het onderzoek werd gepubliceerd op grote mediaplatformen zoals linda.nl, Radio538, het AD en BNR.

resultaat.

pr-waarde vier keer zo groot als de kosten van de campagne

De onderzoeksresultaten hebben we vormgegeven in een infographic die gemakkelijk deelbaar was voor pers en media. Daarnaast hebben we influencers zoals De Huismuts ingezet om tips te geven hoe je relaxed op vakantie gaat. De PR-waarde was vier keer zo groot als de kosten van de campagne.

let's
meet.

Nieuwsgierig naar hoe wij jou kunnen helpen?
Plan een video call in. Selecteer hiernaast datum, tijd en de dienst waarmee we je kunnen helpen. Dan heb je direct een digitale afspraak met de juiste persoon.

Liever een belletje of een mail sturen?
Dat kan natuurlijk ook!


Selecteer datum en tijd terug

    Afspraak bevestigd, zie bevestigingsmail

    Maak links een afspraak keuze

    meer cases.

    meer cases
    Meer weten? Plan een video call in!

    Sinds 1 januari is qontent matters gefuseerd met epidemie tot ACT.agency. We bring Advertising and Content Together.