Simyo wilde graag op een sympathieke manier de landelijke media halen. Wij ontwikkelden een PR-campagne waarbij we mensen bewust maakten van hun smartphonegebruik.
via PR bewustzijn creëren over smartphonegebruik
Simyo is geen schreeuwerige provider die vaak om aandacht vraagt. En als het dit al doet, dan gebeurt dat op een sympathieke en voor de provider relevante manier. Daarom ontwikkelden we een campagne die gebruikers, op een leuke manier, bewust maakt van hun smartphonegebruik.
herkenbare situaties van Nederlanders
We voerden een representatief onderzoek uit naar hoe Nederlanders hun smartphone gebruiken. En wat ze daar zelf van vinden. De uitkomsten van dit representatieve onderzoek vertaalden we door naar een interactieve, mobile-first landingspagina. Bijna elke bezoeker bekeek de pagina van top tot teen, wat resulteerde in een indrukwekkende scroll depth.
resultaten doorvertaald naar video
De haakjes die we ontdekten aan de hand van het onderzoek, vormden de basis van een interactieve landingspagina én een snappy video. Deze one-take video produceerden we speciaal ter verspreiding en hierin visualiseerden we de leukste feitjes. De video werd door veel media overgenomen ter verduidelijking van het artikel.
Simyo positief in het nationale nieuws
Verschillende persberichten verspreidden we onder landelijke media en dit werd breed opgepikt. Van Hart van Nederland en Q-Music tot Metro en Viva. Met in totaal 45 publicaties realiseerden we een PR-waarde die 8x hoger was dan de investering.
Nieuwsgierig naar hoe wij jou kunnen helpen?
Plan een video call in. Selecteer hiernaast datum, tijd
en de dienst waarmee we je kunnen helpen. Dan heb je direct een digitale afspraak met de juiste persoon.
Liever een belletje of een mail sturen?
Dat kan natuurlijk ook!
Selecteer datum en tijd terug
Afspraak bevestigd, zie bevestigingsmail