T-Mobile.

rebranding
Vodafone Thuis
naar T-Mobile Thuis

Bedenk een campagne voor de rebranding van Vodafone Thuis naar T-Mobile Thuis die laat zien dat er verder niets verandert.

98880
views
op campagne video
150000
kaarten
verstuurd voor valentijnsdag
2600
posts
op social media

uitdaging.

een zorgeloze rebranding

Vodafone Thuis werd overgenomen door T-Mobile. Klanten hoefden zich hier geen zorgen over te maken, want alleen de huisstijl zou veranderen. Aan ons de vraag om klanten van Vodafone Thuis kennis te laten maken met deze grote rebranding.

aanpak.

een liefdevolle campagne

Een nieuwe huisstijl kan best wennen zijn. De hoofdboodschap was dat klanten konden blijven internetten, tv kijken en bellen zoals ze gewend waren. Een liefdevolle verandering was daarom een must. De rebranding vond plaats rondom de dag van de liefde: Valentijnsdag. Hoe liefdevol is het om een anonieme Valentijnskaart op de deurmat te ontvangen?

idee.

een Valentijnskaart van T

“Mag ik je houden? Houd dan morgen je e-mail in de gaten. Liefs, T.” stond er op de anonieme, magenta gekleurde Valentijnskaart die alle klanten op Valentijnsdag ontvingen.

Dit was de start van een liefdevolle campagne die direct viral ging.

resultaat.

video met een gelaagde boodschap

Nadat social media binnen één dag overspoelde met berichten over de valentijnskaart, ontvingen alle klanten de volgende dag een video van T-Mobile in hun mailbox. Met een gelaagde boodschap, de overname en rebranding, komt de vernieuwde huisstijl in de video mooi en duidelijk naar voren. Aantal views op YouTube: bijna 100.000.

let's
meet.

Nieuwsgierig naar hoe wij jou kunnen helpen?
Plan een video call in. Selecteer hiernaast datum, tijd en de dienst waarmee we je kunnen helpen. Dan heb je direct een digitale afspraak met de juiste persoon.

Liever een belletje of een mail sturen?
Dat kan natuurlijk ook!


Selecteer datum en tijd terug

    Afspraak bevestigd, zie bevestigingsmail

    Maak links een afspraak keuze

    meer cases.

    meer cases