delivered.

Een liefdevolle campagne

Een Valentijnskaart triggerde de klant om een video te kijken over de rebranding. Binnen één dag ging de liefdevolle mini-campagne viral op social.

Vodafone Thuis naar T-Mobile thuis

Een Valentijnskaart van T.

“Mag ik je houden? Houd dan morgen je e-mail in de gaten. Liefs, T.” stond er op de anonieme, magenta gekleurde Valentijnskaart die alle klanten op Valentijnsdag ontvingen.

Dit was de start van een liefdevolle campagne die direct viral ging.

Video met gelaagde boodschap

Nadat social media binnen één dag overspoelde met berichten over de valentijnskaart, ontvingen alle klanten de volgende dag een video van T-Mobile in hun mailbox. Met een gelaagde boodschap, de overname en rebranding, komt de vernieuwde huisstijl in de video mooi en duidelijk naar voren. Aantal views op YouTube: ruim 100.000.

Robin van Polen Qontent Mattes
Meer weten?

Neem contact op met onze Managing Director Robin. Hij vertelt je graag alles over deze case! robin@qontentmatters.nl

Het projectteam
creative agency qontent matters team florido

Florido Meacci Lead Designer

creative agency qontent matters team danijel dercksen

Danijel Dercksen Creative Director

Haarcampagne Rituals
delivered.

Rebranding Vodafone Thuis naar T-Mobile Thuis

Bedenk een campagne voor de rebranding van Vodafone Thuis naar T-Mobile Thuis die laat zien dat er verder niets verandert.

idea.

Een zorgeloze rebranding

Vodafone Thuis werd overgenomen door T-Mobile. Klanten hoefden zich hier geen zorgen over te maken, want alleen de huisstijl zou veranderen. Aan ons de vraag om klanten van Vodafone Thuis kennis te laten maken met deze grote rebranding.

Een liefdevolle campagne

Een nieuwe huisstijl kan best wennen zijn. De hoofdboodschap was dat klanten konden blijven internetten, tv kijken en bellen zoals ze gewend waren. Een liefdevolle verandering was daarom een must. De rebranding vond plaats rondom de dag van de liefde: Valentijnsdag. Hoe liefdevol is het om een anonieme Valentijnskaart op de deurmat te ontvangen?

idea.