Een campagne die met je meedenkt
Via televisie, on- en offline activaties inspireerden we vrouwen om altijd met een droomkapsel te lopen. Ook als het slecht weer is, je haast hebt of met bad hair wakker wordt.

360˚-campagne
Met het campagnethema BaByliss Sensor denkt mee, zodat jij door kan als basis, hebben we een 360˚-campagne ontwikkeld bestaande uit tv-reclame, influencer-campagne, PR-activatie, online campagne en een shop-activatie.
Hero: PR-activatie in rijdende haarsalon
De campagne heeft bijgedragen aan het laden van het merk en zorgde ervoor dat de nieuwe premium BaByliss Sensor-lijn groots op de Nederlandse markt geïntroduceerd is.

Meer weten?
Neem contact op met onze Creative Director Danijel. Hij vertelt je graag alles over deze case! danijel@qontentmatters.nl
Het projectteam

Renée Bainczyk Concepter (art)

Joyce Nafzger Head of Social
Dyson V10-campagne bol.com
BaByliss Sensor campagne
Bedenk een effectief campagnethema voor BaByliss Sensor, de nieuwe lijn slimme haarstylingtools van BaByliss.

Lancering nieuwe productlijn
Maak kennis met BaByliss Sensor. Deze nieuwe lijn haarstylingtools van BaByliss (2017) bestaat uit premium producten die voorzien zijn van een slimme sensor, waardoor je sneller en veiliger klaar bent met het drogen, stijlen of krullen van je haar. Aan ons de vraag om deze lijn met een krachtige campagne te introduceren op de competitieve haarstylingmarkt.

Eén centraal campagnethema
De slimme sensor werd het uitgangspunt van deze campagne. Je favoriete haarlook creëren met een föhn, stijltang of krultang die zo slim is, dat hij met je meedenkt. Zo houd jij tijd over voor andere belangrijke dingen. BaByliss Sensor denkt mee, zodat jij door kan.
Met dit thema zijn we de belofte van deze productlijn en de campagne gaan laden.