BaByliss.

360°-campagne
Sensor-productlijn

Bedenk een effectief campagnethema voor BaByliss Sensor, de nieuwe lijn slimme haarstylingtools van BaByliss.

3
commercials
voor televisie
22
influencers
geactiveerd
6
procent
meer sales boven de target

uitdaging.

lancering nieuwe productlijn

Maak kennis met BaByliss Sensor. Deze nieuwe lijn haarstylingtools van BaByliss (2017) bestaat uit premium producten die voorzien zijn van een slimme sensor, waardoor je sneller en veiliger klaar bent met het drogen, stijlen of krullen van je haar. Aan ons de vraag om deze lijn met een krachtige campagne te introduceren op de competitieve haarstylingmarkt.

aanpak.

één centraal campagnethema

De slimme sensor werd het uitgangspunt van deze campagne. Je favoriete haarlook creëren met een föhn, stijltang of krultang die zo slim is, dat hij met je meedenkt. Zo houd jij tijd over voor andere belangrijke dingen. BaByliss Sensor denkt mee, zodat jij door kan.

Met dit thema zijn we de belofte van deze productlijn en de campagne gaan laden.

idee.

360˚-campagne

Met het campagnethema BaByliss Sensor denkt mee, zodat jij door kan als basis, hebben we een 360˚-campagne ontwikkeld bestaande uit tv-reclame, influencer-campagne, PR-activatie, online campagne en een shop-activatie.

resultaat.

een rijdende haarsalon

De campagne heeft bijgedragen aan het laden van het merk en zorgde ervoor dat de nieuwe premium BaByliss Sensor-lijn groots op de Nederlandse markt geïntroduceerd is. Daarnaast is alles geactiveerd met PR-activatie in Rotterdam.

let's
meet.

Nieuwsgierig naar hoe wij jou kunnen helpen?
Plan een video call in. Selecteer hiernaast datum, tijd en de dienst waarmee we je kunnen helpen. Dan heb je direct een digitale afspraak met de juiste persoon.

Liever een belletje of een mail sturen?
Dat kan natuurlijk ook!


Selecteer datum en tijd terug

    Afspraak bevestigd, zie bevestigingsmail

    Maak links een afspraak keuze

    meer cases.

    meer cases