Denon.

Europese positionering
én campagne

Ontwikkel een nieuwe contentstrategie met een doorvertaling naar een campagne om de nieuwe Denon AVR en soundbars in Europa te positioneren én te lanceren.

6
landen
uitgerold
8
procent
meer conversie
40
assets
geproduceerd

uitdaging.

een campagne die inspeelt op emotie

Denon is bij de audiofiel een geliefd én bekend merk. Maar bij het grote publiek is het merk nog niet bekend genoeg. Tijd voor een herpositionering in Europa door middel van een nieuwe contentstrategie. Nadat we de strategie hadden uitgewerkt was het tijd voor een doorvertaling naar een campagne. Met het merk willen we ons meer gaan richten op mensen die nog niet bekend zijn met de meerwaarde van Denon’s producten. Aan ons de uitdaging om een lanceringscampagne te ontwikkelen voor Europa rondom de AVR en soundbars, die focust op emotie.

aanpak.

experience seeker

We bedachten een campagne-concept die de toegevoegde waarde van Denon-producten uitlicht in herkenbare situaties. Met Upgrade to Denon als centraal thema, konden we focussen op thuismomenten waarbij Denon bijdraagt aan een prachtige sound-ervaring.

idee.

upgrade to Denon

Met het campagnethema Upgrade to Denon wordt bewezen dat de AVR en de soundbar jouw voetbalwedstrijd, familiefilm of afspeellijst nét dat beetje extra geven. Hierdoor ga je van een standaard situatie naar een geweldige situatie. Betere sound, betere experience. Dit laten we zien in verschillende video’s, waarin Denon zich bewijst als upgrader van je geluidservaring.

resulaat.

video campagne Europa-breed

Met deze campagne laat Denon in verschillende Europese landen zien hoe de AVR en de soundbar bijdragen aan jouw geluidservaring. De drie campagnevideo’s, lifestyle fotografie en verschillende landingspagina’s die we voor deze campagne produceerden, maakten we op voor Nederland, Duitsland, Engeland, Frankrijk en België.

let's
meet.

Nieuwsgierig naar hoe wij jou kunnen helpen?
Plan een video call in. Selecteer hiernaast datum, tijd en de dienst waarmee we je kunnen helpen. Dan heb je direct een digitale afspraak met de juiste persoon.

Liever een belletje of een mail sturen?
Dat kan natuurlijk ook!


Selecteer datum en tijd terug

    Afspraak bevestigd, zie bevestigingsmail

    Maak links een afspraak keuze

    meer cases.

    meer cases