delivered.

Upgrade je entertainment-ervaring

We ontwikkelden een campagne die zich richt op de upgrade die je van Denon-producten ontvangt.

Upgrade to Denon

Met het campagnethema Upgrade to Denon wordt bewezen dat de AVR en de soundbar jouw voetbalwedstrijd, familiefilm of afspeellijst nét dat beetje extra geven. Hierdoor ga je van een standaard situatie naar een geweldige situatie. Betere sound, betere experience. Dit laten we zien in verschillende video’s, waarin Denon zich bewijst als upgrader van je geluidservaring.

Videocampagne Europa-breed

Met deze campagne laat Denon in verschillende Europese landen zien hoe de AVR en de soundbar bijdragen aan jouw geluidservaring. De drie campagnevideo’s, lifestyle fotografie en verschillende landingspagina’s die we voor deze campagne produceerde, maakten we op voor Nederland, Duitsland, Engeland, Frankrijk en België.

creative agency qontent matters team danijel dercksen
Meer weten?

Neem contact op met onze Creative Director Danijel. Hij vertelt je graag alles over deze case! danijel@qontentmatters.nl

Het projectteam
Renee Bainczyk

Renée Bainczyk Creative Concepter

creative agency qontent matters team dyonne

Dyonne Colin Producer

creative agency qontent matters team bas

Bas Baakman Video creative

PR-campagne Simyo: hoe gebruikt Nederland zijn smartphone?
delivered.

Europese positionering én campagne voor Denon

Ontwikkel een nieuwe contentstrategie met een doorvertaling naar een campagne om de nieuwe Denon AVR en soundbars in Europa te positioneren én te lanceren.

idea.
Upgrade to Denon campagne foto

Een campagne die inspeelt op emotie

Denon is bij de audiofiel een geliefd én bekend merk. Maar bij het grote publiek is het merk nog niet bekend genoeg. Tijd voor een herpositionering in Europa doormiddel van een nieuwe contentstrategie. Nadat we de strategie hadden uitgewerkt was het tijd voor een doorvertaling naar een campagne. Met het merk willen we ons meer gaan richten op mensen die nog niet bekend zijn met de meerwaarde van Denon’s producten. Aan ons de uitdaging om een lanceringscampagne te ontwikkelen voor Europa rondom de AVR en soundbars, die focust op emotie.

Upgrade to Denon campagne soundbar

Experience seeker

We bedachten een campagne-concept die de toegevoegde waarde van Denon-producten uitlicht in herkenbare situaties. Met Upgrade to Denon als centraal thema, konden we focussen op thuismomenten waarbij Denon bijdraagt aan een prachtige sound-ervaring.

idea.