Reclame­campagnes & activaties.

Leuke campagnes

De traditionele customer journey staat op zijn kop. Die is in deze digitale tijd alláng niet meer lineair. Hij is chaotisch. Gaat van hot naar her. Heen en weer. De klant overweegt en evalueert. Laat zich op andere momenten triggeren. Het is – kortom – rommelig. Daarom bedenken en maken wij reclamecampagnes op basis het messy middle model. Zo ontzorgen wij je in every step of the journey. Zodat jij altijd een campagne hebt die de plank raak slaat.

Wat is the messy middle?

The messy middle is een nieuw, verbeterd model om de customer journey inzichtelijk te krijgen. Onderaan de streep gaat dit model ervan uit dat de klantreis niet meer lineair is. Hij is juist vrij chaotisch.

Onze ervaring? Die leert dat dit model klopt.

Ga maar eens een spijkerbroek kopen. Eerst overweeg je ‘m aan te schaffen. Je wilt er van een bepaald merk één hebben. Zoekt alvast uit welke maat het beste bij je past. En kijkt hoe hij staat bij bijvoorbeeld influencers op Instagram.

De volgende stap? Kopen. Of toch niet?

Toch niet. Is meestal het geval. Plotseling zie je een OOH-campagne die je op andere gedachten brengt. Of je ziet opeens een andere broek die je mooier vindt. Je wordt op het juiste moment getriggerd. The messy middle slaat zijn slag. Van een lineaire customer journey ga je naar een vicieuze van ontdekken en evalueren. Tot het moment dat een rake campagne je triggert tot aankoop over te gaan.

Met een campagne volgens het principe van the messy middle bereik jij als bedrijf op het juiste moment de klanten die getriggerd willen worden. qontent matters werkt al jaren met dit relatief nieuwe model en is onderdeel van onze denkwijze. Onze learnings zijn daarmee jouw voordeel.

Onze messy middle campagnes

Onze ervaring leert dat je campagnes altijd aan moeten staan. Laat je als bedrijf zien. Wees aanwezig. Alleen dan word je overwogen. Maak je zichtbaar. Online én offline. Dat kan alleen als je middel- en kanaalonafhankelijk denkt. Want elke dienst of product heeft zijn eigen ideale triggers. Samen komen we achter het perfecte recept voor jouw messy middle campagne.

Zo pakken we het aan

Bij qontent matters kun je in every step of the journey van jouw campagne terecht. We kunnen een campagne ontwikkelen voor de volledige customer journey, maar ook voor een deel daarvan. Daarbij denken we middel- en kanaalonafhankelijk. Dit doen we altijd inhouse, zodat jij altijd met dezelfde mensen werkt. Mensen die op de hoogte zijn van jouw wensen, doelen en opdracht.

Voorbeelden van onze messy middle-campagnes

Het hele jaar door ontwikkelen, produceren en publiceren we campagnes voor onze klanten. Die bedienen het volledige spectrum van the messy middle-principe. Zo focussen we ons met de loyalty campagne voor Tele2 op retentie. Omdat een klantreis er niet op zit wanneer hij klant is geworden. Dan begint het pas.

Met onze internationale online campagne voor Denon Home speakers bereikten we in tien verschillende landen consumenten in de consideration-fase van the messy middle. Met meer dan 110 assets bewezen we op verschillende kanalen de kwaliteiten van Denon Home speakers. Hetzelfde deden we voor Paula’s Choice voor op social media. Om de kwaliteit van de huidproducten mee te geven aan een breed publiek. Zo kwam Paula’s Choice in veel verschillende landen in de consideration/evaluation-loop terecht van the messy middle.

In every step of the journey

Voor elke fase van the messy middle kunnen we jouw bedrijf ontzorgen met een activerende campagne. Eentje die je merkwaarden uitdraagt en waarbij jouw bedrijf consumenten gaat triggeren tot transacties. Benieuwd naar de mogelijkheden? Plan hieronder een digitale afspraak in om deze te bespreken. Zo brengen we samen de wensen voor jouw bedrijf in kaart.

let's
meet.

Nieuwsgierig naar hoe wij jou kunnen helpen?
Plan een video call in. Selecteer hiernaast datum, tijd en de dienst waarmee we je kunnen helpen. Dan heb je direct een digitale afspraak met de juiste persoon.

Liever een belletje of een mail sturen?
Dat kan natuurlijk ook!


Selecteer datum en tijd terug

    Afspraak bevestigd, zie bevestigingsmail

    Maak links een afspraak keuze

    meer diensten.

    inspiratie

    We nemen klanten mee in de laatste ontwikkelingen op het gebied van content.

    Dit doen we met zelfontwikkelde masterclasses en inspiratiesessies. Ook schrijven we regelmatig columns in vak media. En hoor je ons op de radio.

    creatie

    We bedenken creatieve campagnes in every step of the journey. In elke vorm. Voor elk mediakanaal.

    Van 360-campagnes tot blogs. Van video’s tot social strategieën, seo-copy en meer. En het mooie is: we produceren het allemaal zelf.

    optimalisatie

    Een strategie met groeidoelstellingen nodig? PR-aandacht? Goede vindbaarheid? Check, check en dubbelcheck.

    We zorgen ervoor dat je organische verkeer een boost krijgt én houdt. Dit vertalen we door naar journeys die in elke stap meetbare resultaten laten zien. Verteld in een duidelijke taal.