qontent matters benoemt Kiki Maaskant tot Managing Director en scherpt positionering aan.

Persbericht

Creatief contentbureau qontent matters heeft per 1 januari 2022 Kiki Maaskant benoemd tot Managing Director. Daarnaast heeft het Amsterdamse bureau zijn positionering aangescherpt met de claim; in every step of the journey.  

Nieuwe Managing Director  

Na verschillende managementrollen binnen Talpa Network te hebben vervuld, startte Maaskant een jaar geleden binnen het MT van qontent matters als Client Service Director. In haar nieuwe rol als Managing Director wordt zij verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding van het bureau en blijft ze daarnaast eindverantwoordelijk voor opdrachtgevers. Zij neemt daarbij het stokje over van Robin van Polen. Hij kan zich in zijn nieuwe rol als Growth Director volledig focussen op de kwalitatieve groei van het bureau en zijn partners. Robin van Polen, Growth Director en partner van qontent matters: “Kiki heeft mijn partner Danijel en mij positief verrast met haar managementkwaliteiten én duidelijke visie op ons bedrijf. Met haar kennis en ervaring geeft zij het team een positieve impuls en zet ze iedereen nog meer in hun kracht. Ook weten nieuwe opdrachtgevers uit haar netwerk ons inmiddels te vinden. Met een scherpe positionering, Kiki aan het roer en een duidelijke focus voor mijzelf, weet ik zeker dat we de groei van qontent matters kunnen versnellen.”

Kiki Maaskant over haar nieuwe stap binnen qontent matters: “Het eerste jaar is voorbijgevlogen. In deze korte, maar toch ook gekke tijd, hebben we veel mooie stappen gemaakt; een aangescherpte positionering, bestaande relaties verder uitgebouwd en nieuwe klanten weten aan te trekken. Ik heb erg veel zin om in 2022 leiding te geven aan het hele team én om onze ambities gezamenlijk te verwezenlijken.”

Kiki Maaskant

Aangescherpte positionering  

Merken willen graag dat bureaus verder denken dan de briefing en dat middelen en kanalen in elke stap van de klantreis aansluiten. Zo vallen merken beter op, is communicatie effectiever en worden teams binnen merken ontzorgd. Tot dat inzicht kwam qontent matters in samenwerking met Peter van Leeuwen en Menno Schipper. Dit is iets wat qontent matters eigenlijk al, versnipperd over projecten en opdrachtgevers, deed. Alleen is dit nooit eerder geconcretiseerd en naar buiten gecommuniceerd. Met de claim in every step of the journey inspireert, creëert en optimaliseert qontent matters concepten en campagnes waarbij kwalitatieve content centraal staat. In elke vorm. Voor elk kanaal. Met een always on mindset, weet het team precies waar mensen zich bevinden, wat ze bezighoudt en hoe ze in beweging komen.

Meer weten? Plan een video call in!