Radiozender Sublime gaat een samenwerking aan met qontent matters. Het creatieve contentbureau uit Amsterdam wordt, in every step of the journey, verantwoordelijk voor de uitrol van de digitale contentstrategie van de radiozender.
Sublime en qontent matters hebben gewerkt aan een aangescherpte always-on communicatiestrategie voor het ontwikkelen van duurzame content voor de online en social-mediakanalen. Deze content moet de groei van het merk gaan versterken en bijdragen aan een continue stroom van relevante content waar de doelgroep naar op zoek is.

Sublime brengt dagelijks de beste funk, soul en jazz en vertelt verhalen over de muziek, de artiesten, de albums en alles wat met de muziek te maken heeft. Daarnaast brengt Sublime perspectief met het “Nieuws van de Vooruitgang”. Deze boodschap gaan we nog gerichter communiceren naar de doelgroep.
“Sublime groeit al drie achtereenvolgende jaren in online streams en luisteruren. Maar onze ambities gaan verder en wij willen door het vertellen van muzikale, creatieve en duurzame verhalen onze digital footprint binnen de funk, soul en jazz verstevigen. qontent matters heeft ons hierin overtuigd de juiste partner te zijn om deze content met ons te creëren en de volgende stap te maken.”
Michiel van Elk, Director Marketing & Events bij Sublime
“Wij zijn verheugd om Sublime aan ons klantportfolio toe te mogen voegen. Ons team staat in de startblokken om al deze mooie verhalen te gaan ontwikkelen en daarmee de doelstellingen te gaan verwezenlijken. We kijken uit naar deze langdurige muzikale samenwerking.”
Kiki Maaskant, Managing Director bij qontent matters