In de wereld van de touch downs zijn er altijd een paar die opvallen. Wij hebben er een aantal voor je op een rijtje gezet.
MICHELOB ULTRA – HAPPY
What’s not to love? Een haarscherp inzicht, fijn uitgevoerd en het zet je aan het denken. Dit gaat verder dan alleen maar jezelf schouderklopjes geven als merk. Dit gaat echt om een bewustwording. En juist dat maakt het ijzersterk en happy.
DORITOS 3D – FLAT MATTHEW
Flatthew uhhh… Matthew McConaughey die een nieuwe dimensie van Doritos introduceert. Het concept is zelf ook een beetje plat, maar…who cares? Gewoon prettig gestoord driedubbel genieten.
Dit is nu precies zo’n concept waarvan je denkt: ‘Hoe hebben ze dit in godsnaam bij de klant er doorheen gekregen?’. En dan rijst nog een vraag: ‘Waarom Matthew?’. Maar voor Super Bowl is opvallen het credo. En daarin tikt ‘ie alle boxjes.
BUD LIGHT SELTZER LEMONADE – LAST YEAR’S LEMONS
Op een bizar subtiele manier inhaken op de tijd waarin we nu zitten. En het koppelen aan je product. Cheers to that! Iedereen herkent wel iets uit de verschillende scènes die voorbijkomen.
TURBO TAX – SPREADING TAX EXPERTISE ACROSS THE LAND
Even een partijtje ongemakkelijk voelen? Dan moet je naar deze commercial kijken.
Dus dat. En door.
BUDWEISER – BIGGER PICTURE
Kijk. Dit doet het natuurlijk altijd goed. Jezelf opofferen voor the greater good. Alle kudos voor Budweiser. Voor het eerst in 37 jaar heeft Budweiser geen commercial tijdens Super Bowl (maar stiekem staan ze er toch volop mee te shinen in de Super spotlight).
Budweiser is trouwens niet de eerste die dit doet. Veel grote merken hebben ook tijdens kerst vorig jaar (nog zo’n momentje to shine) hun budget ingezet voor het goede doel in plaats van pieken met een overdetop kerstcommercial.